journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday 3 February 2012

koje @ study ??

td aku bru balik dr rumah kawan mak,
utk ape? alaa..mak tu order kuih tuk knduri rumah mok su ku nti..
aku x dapat join la gamaknye..wat muka cedih pat!!!
ala..bese2 la..golongan mak2 nie kan, ble anak2 dh beso..
die mule la buka cte tntang anak msing3..
die cte psal anak die..ok..fine, dgr jela..
anak die de sorg baya abg aku,
n aku pn kenal die coz senior aku la time sekolah dlu kan
now akak tupn dh koje as ?_____? rahcia..
hehe..
but okla bak kate mak die..dapat bayar keta 4rat sebulan..
wow!! it amzing makcik amazing! hahaha
aku pn layan la makcik tu, dari anak die yg 1st n msok la plak kisah anak die tunang..
wah..best2..sume pd aku mkcik tu pn boleh la stop dr koje kilang n juz rehat tgu anak2 bg cucu..
OOOpss..cika behave! :)
bessshnyee..
tpi koje dgn study pe plihan korang??
kalo pilihan i la kan, study dlu..
why? tell me why babe???
*ayah bg wet lg, govern pn bg gak tau ciap bg < voucher! >tpi kne bayar balik!!! hehe
*dpt ramai kwan, alaa..koje pn dpt kwn..dpt knl bos lg!
*x sepenat koje kutt..Ok..
5 tentang Pic nie:
#study moddy lolly, pe aku ckp nie..
#study la besh, dunia dgn adenye kwn di skeliling, lecturer, assignment! report, Test aaaarrhh...Finall..wahhh
#best ble kekasih de di kampus..OOOpss OPPa! ehe
#kalo dlu, smngat nk g U, mlambung2..ble dh msok U, mrungut..hmm Itu la stUdent,<aku x taw la kalo korang x merungut kn>
#sticky Note guna..utk wt reminder ats papan dlm blik

5 tentang Pic nie:
~eh ari ahad x de ek?
~give 100% : kalo aku bole n mmg bole n akan bole coz tenaga dh hbis otak pkir pasal wet! yes
~tau x lg pnt koje taw..semua dikerah! dr otak sampai ujung kaki,
~experience best la latih mse dh hbes study kn..Look so kne study dlu..kn..
~part time or full time work give me awareness about "how hard to get 10cents in one days"


penah x korang rase boring ble study? mood mcm nk nges coz test trok sgt, quiz plak kne tolak coz test trok n lecturer dgn niat yg baik die nk tlong? balik2..bilik kat kolej@ umah sewa mgamuk x tentu pasal??
Itu la study, sTudy mngajar kite erti brsabar, erti boring, erti karok gune Utube, erti Fb dgn kwn n bla..bla..

5 Tentang Pic nie:
@ se'boring' mne anda ko tetap kne study coz dh mmg ko plih tuk study
@ hala tuju masa depan yg lebih cerah
@ bukan baca buku je, baca lah alam, kenali la apa yang ade disekelilingmu
@ kalo dh tahap menyampah dgn 1 subjek tu, cuba la selami ati subjek tu mcm ane ak cube selami pakweku
@ pen tu cantik, hahha..aku x tau nk tulis pe dah



penyudahkata : akusukastudysebabakunakcapaiyanglebihindahdaridulu.insyaALLAHdenganusahadandoa

No comments:

Post a Comment

ai..ai..ape komen anda :)