journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday 1 January 2012

Tahun Baru

ASSALAM.semua..
wah dh lme aku x progress cte tntang aku di cinie kan..bz memanjang..
" selamat tahun baru " " heppi New Year u'ollls"
ade azam, aim, baru x?
kalo ade, simpan kasi ingat sendiri la ye...
haha

tahun 2011 cabaran sgt byk...tahun 2012 ni?xtau lg...
review chapter 2011:
Januari-mei: aku adeela junior! sem 2..masih muda..otak gler2..mood cari kawan la..kn,n aku ala2 mngenal hati mr.botany ku..
Mei-ogos: aku mncari rejeki di kedai one stop hah, kat ctu pn mcm2 kareenah mnusia aku kaji..sesejak amik kos manusia ni, nengok manusia jela aku..haha belajo erti penat lelah mncari seposen dlm hidup mmg payah..nak cari koje mmg payah..ni barupart time, full time, alomak..botak ku fikirkan!
Sept: stop cari rezeki di one stop,  ku tabur duet ke kedai hp..buktinye..nah, sejibik hp xperia dapat! oops..ko ingat dapat di jmbatan? beli la dik oit....time ni kan raye, mstila kne brsopping! hah..amik ko..melabur duet ku di jalaanan...eheh...1st xperience, balik kolej awal coz saya syg GUC..mule sem baru..de la, koje cket...AKU bukan lg junior aku senior, so jgn brlagak ea senior..haha
tggjwb sume tu dipikul...
Okt-Dis: aku masih di kolej Canselor Upm as a student..n masaelah nye, aku xde mood nk stdy..mood tdo, dela...haha..so utk entry pertama tahun baru nie..aku brharap PNGK sem 3 aku selamat n berada di zon selamat, tpi aku kne x selamat dlu..la kan..

ok..lastly, tahun 2011, byk sgt cbaran, bile work+emosi=amarah dtg dr syaitan.
pe yg aku belajar ialah: calm down, tenang..jgn cepat hot,skrg pn dh musim summer nie!
so utk elokkan peribadi ku ini, aku kne istiqamah utk perkara di ats! ok sekian..
love semua...

No comments:

Post a Comment

ai..ai..ape komen anda :)